100 min UX – Analiza si sugestii pentru Diesel Taxi Cluj

Continuam seria de articole 100 min UX (inceputa aici cu website-ul restaurantului Gandhi Cluj). Azi voi face o analiza website-ului celor de la Diesel Taxi Cluj.

Analiza UX

Una din primele probleme observate este la logo unde sunt prea multe detalii. Avem numere de telefon, iconite, text cu border si contrast slab. Design-ul general al paginii e invechit si culorile (acel rosu in principal) ofera o senzatie de vechi/pericol. Continutul paginii principale nu ajuta prea mult userul. O persoana care acceseaza acest website cauta numarul de telefon pentru a comanda un taxi si preturile. Acestea din urma nu apar pe homepage din pacate.

Sugestiile mele

Am facut o schimbare majora la logo. L-am simplificat extrem de mult bazandu-ma doar pe text. Un lucru important de stiut pentru orice user e lista de servicii pe care o au cei de la Diesel Taxi. Am adaugat sub hero section o zona noua cu serviciile pe care le ofera compania, printre care scaun bebe, curse intercity sau programare cursa. Sectiunea cu preturi consider ca e o aditie importanta pe homepage. Ajungem apoi si la sectiunile mai putin importante precum cea despre aplicatiile mobile si colaborari. Pentru analiza completa iti recomand video-ul de mai jos. Conceptul il gasesti aici.

Asta a fost analiza si solutiile propuse in 100 minute. Daca ai si tu un business local ce are nevoie de ajutor, da-mi un email sau mesaj pe platformele de social media. Succes.

Radu Popescu

https://RaduPopescu.ro

Fondatorul comunitatii VlogDeIT. IT-ist generalist pasionat de zona de marketing/business. Ajut tinerii sa inteleaga domeniul IT din Romania si sa se angajeze mai usor.

Related post